השר אישר: "כפר קרע" תהפוך לעיר

איתי גדסי No Comments on השר אישר: "כפר קרע" תהפוך לעיר

שר הפנים אישר את שינוי מעמדה של המועצה המקומית "כפר קרע" לעיר. היישוב מונה למעלה מ–20,500 תושבים

צילום: Nati Shohat/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הפנים משה ארבל חתם היום (רביעי) על שינוי מעמדה של מועצה מקומית כפר קרע לעיר, במעמד מנכ"ל המשרד רונן פרץ וראש המועצה המקומית, פארס בדחי.

ההחלטה על שינוי מעמדה המוניציפאלי של הרשות המקומית התקבלה על ידי שר הפנים משה ארבל בהמלצת מנכ"ל המשרד רונן פרץ, אשר אימץ למעשה את המלצותיה של הוועדה הגיאוגרפית לשינוי מעמד מוניציפאלי, אשר החלה עבודתה באפריל 2022.

הוועדה לשינוי מעמד מוניציפאלי ערכה סיורי עבודה, קיימה דיונים מקצועיים ובדקה כי הרשות המקומית עומדת בהיבטים הנדרשים לשינוי מעמד מוניציפאלי – הן מבחינת היבטים דמוגרפיים והן מבחינת היבטים כלכליים.

המועצה המקומית כפר קרע מונה כיום למעלה מ–20,500 תושבים, וקיימים נתוני הגירה לאזור המעידים על צמיחה דמוגרפית מתמשכת. בנוסף לתכנית המתאר הכוללנית של היישוב, אשר צפויה להגדיל את משמעותית את אוכלוסיית הרשות בשנים הקרובות, וכן לחזק את מאפייניה העירוניים ואת תפקודה האזורי, ולהביא לתוספת שטחי מסחר ותעסוקה.

שר הפנים משה ארבל: "אנחנו הופכים את כפר קרע לעיר ואם בישראל. אימצתי את המלצתו של מנכ"ל המשרד והחלטתי על שינוי מעמד המועצה, בעיקר בשל התנהלותם האחראית והכלכלית הן של ראש המועצה ושל חבריה. אני מברך את הרשות ביום חגה ובטוח כי היא תמשיך בדרך זו למען שירות טוב יותר לתושבים".

מנכ"ל משרד הפנים רונן פרץ: "בדומה לוועדה, התרשמתי מהמחויבות, המסירות והחזון של עובדי הרשות ונבחרי הציבור בהתמודדותם עם אתגרי פיתוח הרשות ומתן השרות לתושביה, אני סמוך ובטוח כי התנהלותה האחראית של הרשות, בין היתר, בהיבטים הארגוניים והכלכליים, תמשיך אף ביתר שאת לאחר שינוי מעמדה המוניציפאלי לעירייה".



0 תגובות